قوانین و مقررات استفاده از وبسایت بپرسیم

به وبسایت بپرسیم خوش آمدید. استفاده از این وبسایت به منزله پذیرش و رعایت مقررات زیر می‌باشد. این مقررات به منظور حفظ حقوق و امنیت کاربران و مالک وبسایت تدوین شده‌اند و مطابق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تنظیم گردیده‌اند. از کلیه کاربران تقاضا می‌شود این مقررات را به دقت مطالعه کرده و در تمامی فعالیت‌های خود در وبسایت رعایت کنند.

۱. پذیرش مقررات

با دسترسی و استفاده از وبسایت بپرسیم، شما موافقت خود را با این مقررات اعلام می‌کنید. اگر با هر بخشی از این مقررات موافق نیستید، لطفاً از استفاده از وبسایت خودداری کنید. عضویت و فعالیت در وبسایت به معنای پذیرش تمامی قوانین و مقررات است.

۲. حریم خصوصی

ما به حفظ حریم خصوصی کاربران خود متعهدیم. اطلاعات شخصی شما مطابق با سیاست‌های حفظ حریم خصوصی ما محافظت خواهد شد. اطلاعات شخصی شما به هیچ وجه بدون رضایت شما در اختیار اشخاص ثالث قرار نخواهد گرفت مگر به درخواست مقامات قضایی جمهوری اسلامی ایران. شماره پیامکی وبسایت 20006464 بوده و تنها از این شماره برای اطلاع‌رسانی پیامکی استفاده می‌شود.

۳. محتوای تولید شده توسط کاربران

کاربران مسئولیت کامل محتوای ارسال شده را بر عهده دارند. ارسال مطالب توهین‌آمیز، نژادپرستانه، مستهجن، غیرقانونی یا هرگونه محتوایی که حقوق دیگران را نقض می‌کند، ممنوع است.

  • ارسال محتوا: کاربران نباید از الفاظ رکیک، توهین‌آمیز و تحقیرآمیز استفاده کنند. انتشار هرگونه محتوای تبلیغاتی بدون مجوز قبلی از وبسایت ممنوع است.
  • حذف محتوا: بپرسیم حق دارد هر محتوایی که مطابق با این مقررات نباشد را بدون اطلاع قبلی حذف کند و حساب کاربر مربوطه را مسدود نماید.
  • مسئولیت محتوا: هر مطلب صرفاً بیانگر نظر و عقیده نویسنده آن است و بیانگر نظر و عقیده مسئولان و مدیران بپرسیم و یا تفکر حاکم بر این سایت نیست. بدیهی است مسئولیت تمامی مطالب و نوشته‌ها بر عهده شخص نویسنده می‌باشد.
  • مشاوره و تخصص: پاسخ‌های ارائه شده در وبسایت توسط کاربران مختلف ارسال می‌شود و بپرسیم نمی‌تواند صحت تخصص یا مهارت افراد پاسخ‌دهنده را تضمین کند. برای مشاوره‌های مهم و مسائل تخصصی، توصیه می‌شود حتماً با متخصصین مربوطه مشورت کنید.

۴. حقوق مالکیت معنوی

تمام حقوق مالکیت معنوی مربوط به محتوای منتشر شده توسط بپرسیم محفوظ است. کاربران با ارسال محتوا به بپرسیم، حق استفاده، تکثیر، توزیع و نمایش عمومی آن را به وبسایت اعطا می‌کنند. کاربران نباید محتوای دارای حق مالکیت معنوی دیگران را بدون اجازه صاحب اثر منتشر کنند.

۵. مسئولیت‌ها و تعهدات کاربران

  • فعالیت‌های غیرقانونی: کاربران نباید از وبسایت برای انجام فعالیت‌های غیرقانونی استفاده کنند. هرگونه اقدام به نقض امنیت وبسایت یا تلاش برای دسترسی غیرمجاز به اطلاعات کاربران ممنوع است.
  • رعایت قوانین محلی: کاربران موظف به رعایت تمامی قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران در استفاده از وبسایت هستند. وبسایت حق دارد دسترسی کاربری را که از این مقررات پیروی نمی‌کند، مسدود نماید.
  • محدودیت حساب کاربری: هر کاربر تنها حق داشتن یک حساب کاربری را دارد و در صورت سوءاستفاده و ایجاد چند نام کاربری، تمامی اکانت‌های تشخیص داده شده توسط مدیریت مسدود خواهد شد.
  • پروفایل کاربری: جهت استفاده بهتر و کامل از خدمات و همچنین ایجاد ارتباط سریع‌تر با کاربران، توصیه می‌شود پروفایل کاربری خود را تکمیل نمایید.

۶. محدودیت مسئولیت

  • عملکرد وبسایت: بپرسیم هیچ‌گونه ضمانتی درباره عملکرد بدون نقص یا دائمی وبسایت نمی‌دهد. وبسایت مسئولیتی در قبال خسارات مستقیم یا غیرمستقیم ناشی از استفاده یا عدم توانایی در استفاده از خدمات بپرسیم ندارد.
  • محتوای کاربران: بپرسیم مسئولیتی در قبال محتوای ارسال شده توسط کاربران ندارد و تمام مسئولیت‌ها بر عهده خود کاربران است. وبسایت هیچ‌گونه خرید و فروشی در سایت انجام نمی‌دهد و تمامی آگهی‌های موجود مربوط به کاربران است.

۷. قوانین ارسال سوال، نظرسنجی، پست یا پاسخ

  • زبان و ادب: از استفاده کلمات رکیک و نامربوط در عنوان تاپیک و پست بپرهیزید. در صورت استفاده از کلمات نامتعارف در جامعه ایرانی اسلامی، تاپیک یا پست حذف و دسترسی کاربر مسدود خواهد شد.
  • دسته‌بندی مطالب: تاپیک‌ها و پست‌های خود را در دسته‌بندی مناسب و تعریف‌شده قرار دهید تا دسترسی سایر کاربران راحت‌تر انجام شود.
  • محتوای تبلیغاتی: از ایجاد تاپیک یا پست‌های تبلیغاتی پرهیز کنید. تبلیغات شامل لینک به سایت‌های دیگر، لینک شبکه‌های اجتماعی، لینک گروه یا کانال‌های تلگرامی می‌باشد. در صورت نیاز به معرفی کالا یا خدمات خاص می‌توانید به صورت مستقیم تصویر و مشخصات محصول را در تاپیک قرار دهید.
  • موضوعات ممنوعه: ایجاد تاپیک‌هایی با موضوعات فال گرفتن، دعانویسی، درخواست کمک نقدی و غیرنقدی، مشاوره پزشکی، و یا بحث در مورد فیلترشکن‌ها و نرم‌افزارهای فیلترینگ، تحت هیچ شرایطی مجاز نیست.
  • محتوای مجرمانه: از ایجاد تاپیک با موضوعات مطرح شده در فهرست مصادیق محتوای مجرمانه خودداری کنید.
  • احترام به کاربران: احترام به کاربران و مدیران بپرسیم، حفظ روحیه دوستی و رعایت حقوق دیگران، شرط ادامه فعالیت در یک محیط عمومی مجازی مانند این وبسایت است.
  • پست‌ها و تاپیک‌های حذف شده: پست‌های حذف شده جزء پست‌های کاربر به حساب نخواهد آمد و از تعداد پست‌های کاربر کسر خواهد شد.

سرورهای این وبسایت داخل ایران هستند و دسترسی به آن ها حتی بدون اجازه ی ما برای مراجع قانونی امکان پذیر است. لطفا مواظب خودتون باشید

۸. تغییرات در مقررات

بپرسیم حق دارد در هر زمان، بدون اطلاع قبلی، این مقررات را تغییر دهد. استفاده مداوم شما از وبسایت پس از اعمال تغییرات به منزله پذیرش مقررات جدید خواهد بود.

۹. گزارش تخلفات

کاربران می‌توانند هرگونه تخلف از مقررات وبسایت را از طریق ایمیل یا فرم تماس با ما گزارش دهند. بپرسیم موظف است به گزارش‌های تخلف رسیدگی کند و اقدامات لازم را اتخاذ نماید.

تمامی محتوای ارسالی توسط کاربران بشی به نام “گزارش” دارد. لطفا با استفاده از این امکان محتوای نامتعارف و خلاف قوانین را گزارش دهید تا بررسی شود.

مدیران و کاربرانی که امتیاز کافی داشته باشند می توانند محتوای خلاف قوانین را حذف یا مسدود کنند.

۱۰. قوانین محلی و مسئولیت‌ها

کاربران باید در استفاده از وبسایت به قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران پایبند باشند. هرگونه نقض قوانین محلی، مسئولیت کامل آن بر عهده کاربر خواهد بود. در صورت هرگونه نقض قوانین یا موارد امنیتی، دسترسی کاربر به وبسایت مسدود خواهد شد.

۱۱. تماس با ما

برای هرگونه سوال یا درخواست، لطفاً از طریق ایمیل info@bepazeem.com یا فرم تماس با ما در وبسایت با تیم پشتیبانی ما تماس بگیرید.


این مقررات به منظور حفاظت از حقوق کاربران و مالک وبسایت تهیه شده‌اند. امیدواریم با رعایت این مقررات، تجربه‌ای مطلوب از استفاده از بپزیم داشته باشید.